Ragbi İtalya’sı Dünya Kupası’nı aramak için Fransız Rivierası’na gidiyor

amazing

New member
Cenova’dan arabayla iki buçuk saat uzaklıkta, Güzel sonra ikinci Fransız havaalanıdır. Paris (Yılda 14 milyon yolcu ile: merkeze tramvayla on beş dakikada ulaşılabilir). Rüzgarların uygun kombinasyonu, muhteşem sahil ve şehirdeki (ücretsiz) plaj sayesinde neredeyse tüm yıl boyunca güneş ve mavi gökyüzü. Renkler, bahçeler, binalar, gastronomi: Fransızlar ona bu ismi vermişse Fuar Nissaonların iyi sebepleri var.

Rugby Dünya Kupası, İtalya, Uruguay ile mücadeleye doğru: Crowley tarafından seçilen takım



kaydeden Massimo Calandri

18 Eylül 2023



Köy RagbiDünya Kupası maçlarının büyük ekranlarda izlenebileceği (dinlenme ve eğlence alanları da mevcut) şehrin merkezinde: bahçeler Albert ben birbirine bağlayan üç hektarlık bir parktır. Promenade des Anglais ile Massena’yı yerleştirin ve geleneksel olarak ünlü caz festivaline de ev sahipliği yapıyor. Köyün Büyükelçisi Jeff ArdıçGüzel, Les Bleus ile uluslararası.


Promenade des Anglais

[IMG alt="

<br><p>Promenade des Anglais</p>
<br><p>“/></noscript></p>
<br><p> </source></source></source></picture><figcaption>
<br><p>Promenade des Anglais</p><br>
</figcaption></figure>
<br><p><!-- FINE FOTO --></p><br>
<h2><strong>Nice’te ne görülmeli?</strong></h2>
<br><p>Mimarisi, peyzajı ve şehir güzelliğiyle UNESCO miras alanı olan Nice, kış tatil beldesinin keşfiyle olağanüstü derecede kozmopolit bir şekilde büyüyen, birbirinden farklı yapılara sahip bir merkezin sokaklarında yürürken görülmeye değer bir şehir. barok, art deco, Belle Epoque, meydanlar, egzotik bitkilerle dolu bahçeler, Promenade des Anglais arasındaki stiller – 18. yüzyılın ortaları ile 20. yüzyıl arası (<strong>www.explorenicecotedazur.com</strong>). Kalbi, koyu sarı renkli binaları ve İspanyol heykelleriyle büyük Place Massena’dır. <strong>Plesa</strong> geceleri yanan: tarihi merkeze bakan, <em>Eski Güzel</em> Corso Saleya’daki Çiçek Pazarı ile Chateau tepesinin eteğinde, ağaçların ve su özelliklerinin yanında <strong>Promenade du Paillon</strong>. Muhteşem bir modern ve çağdaş sanat müzesi ve civardakiler <strong>Cimiez </strong>(www.nice.fr), büyüleyici “Negresco” (www.hotel-negresco-nice.com) da dahil olmak üzere 200’den fazla otel, görülmeye değer yerlerin arasında – tam merkezde ama etrafı yeşillikler ve sessizlikle çevrili – “Windsor” Rue dal Pozzo’daki Jungle Art Hotel”: Her odası farklı bir uluslararası sanatçı tarafından döşenmiş, fiyatların son derece makul olduğu bir aile yapısı. Her yıl OVNI görsel-işitsel sanat festivalinin kavşak noktası haline geliyor. (www.hotelwindsornice.com).<br /><!-- INIZIO FOTO --></p><br>
<figure class="]https://www.repstatic.it/content/nazionale/img/2023/09/18/172521508-a3b0530a-ffa6-4b89-86e9-fd6027c4763e.jpg[/IMG]
Jean Luc Mekersi

[IMG alt="

<br><p>Jean Luc Mekersi</p>
<br><p>“/></noscript></p>
<br><p> </source></source></source></picture><figcaption>
<br><p>Jean Luc Mekersi</p><br>
</figcaption></figure>
<br><p><!-- FINE FOTO --></p><br>
<h2><strong>Ne yenir, ne içilir</strong></h2>
<br><p>Cenevizlilerin bunu 8 yüzyıl önce Pisan Cumhuriyeti ile savaş sırasında icat ettiğini söylüyorlar: Toskana’da nohut farinata diyorlar <em>nohut unlu börek</em>Buenos Aires’te diyorlar ki<em> Faina </em>Bunun kendi uzmanlık alanları olduğuna inanıyorlar ve Liguryalı atalarını unutuyorlar, ancak Nice’te bile bunun kendilerine ait olduğunu iddia ediyorlar. <em>berbat</em> yirminci yüzyılın başında Ligurya başkentinin ara sokaklarından gelen ve adı Teresa olan bir bayan tarafından bu bölgelere ihraç edilmiş gibi görünüyor. Bunu “Theresa”nın sergilediği eski siyah beyaz bir fotoğraftan tam olarak tanıyabilirsiniz: Eski Nice’de 28 rue droite’de, eski bir heeler tarafından işletilen, 19. yüzyıldan kalma odun ateşinde çalışan bir fırın. <strong>Jean Luc Mekersi</strong> (www.cheztheresa.fr). Ragbi oyuncularının çok ziyaret ettiği bir kurum: Skelton, Laporte, Ben Franks. O da buradan geçti <strong>İngiltere Kralı Charles</strong>. “Theresa”nın da çok uzakta olmayan Sophie tarafından yönetilen bir tezgahı var. <strong>Çiçekçi</strong> Elbette taze pişmiş soccanın bisikletle getirildiği ve diğer Nice spesiyaliteleriyle birlikte sunulduğu Saleya <em>pissaladiere </em>-e <em>ıslak ekmek</em>pazılı börekten dolgulara, sokak yemeklerine kadar kesinlikle erişilebilir fiyatlarla. Rahat bir şekilde oturmak istiyorsanız – yine de Vieux Nice – Piedmont kökenli bir restoran işletmecisi olan “Acchiardo” ya uğramaya değer: Oğlu Jeremy, askerlik yapmadığı zamanlarda Nice’in kanat oyuncusu. Veya yine “Lu Fran Calin”de (www.lu-fracalin.fr) ragbi izlemek için büyük bir ekran var: ve şunları bulacaksınız: <strong>Daniel Silvetti</strong>seninle saatlerce konuşacak olan <em>ragbi cassoulet</em>eski muhafızlardan olan (ortağının erkek kardeşi, <strong>Daniel Falcone</strong>1983’te Fransa şampiyonasının finalini oynadı). Güçlü tatları seviyorsanız, yaz aylarında bile güveç (<em>leke</em>). Alternatif olarak, Piazza Massena’daki İtalyan Sentimi (www.sentimi.fr) ve balık (ve İtalyan tatlıları) konusunda uzmanlaşmış bir Portekizli tarafından işletilen “Bistrot d’Antoine”, aynı zamanda Vieux Nice.</p><br>
<figure class="]https://www.repstatic.it/content/nazionale/img/2023/09/18/172515068-fc03ee67-a65f-47b4-8593-96e7aff2dbe5.jpg[/IMG]
Allianz Riviera Stadı

[IMG alt="

<br><p>Allianz Riviera Stadı</p>
<br><p>“/></noscript></p>
<br><p> </source></source></source></picture><figcaption>
<br><p>Allianz Riviera Stadı</p><br>
</figcaption></figure>
<br><p><!-- FINE FOTO --></p><br>
<h2><strong>stadyum</strong></h2>
<br><p>Allianz Riviera’da futbol genellikle Ligue 1’in kahramanları Nice ile oynanır (antrenörlüğünü İtalyan futbol takımı üstlenir). <strong>Francesco Farioli</strong>15 Eylül Cuma günü yendiler<strong> PSG</strong>), ancak 10 yıl önce açılışı yapılan saha, 2016 Avrupa Şampiyonası ile birlikte halihazırda birçok ragbi maçına ev sahipliği yaptı: 35.000 seyirci, buraya İtalya’dan otoyolla ulaşılabilir (çıkış havaalanındandır, büyük otoparklar ve servisler vardır) bağlantısı), eğer zaten şehirdeyseniz, toplu taşıma araçlarını ve özellikle de özel yeşil tramvay hattını kullanmanız, Stade durağında Stade durağında inmeniz tavsiye edilir. <strong>Aziz İsidore</strong>mahallenin adıdır. Kesinlikle kaçırılmaması gereken, hemen hemen aynı yapıda bulunan ve Pazartesi hariç her gün sabah 10’dan akşam 5’e kadar açık olan Ulusal Spor Müzesi’dir, giriş ücreti 18 yaş üstü için 8 avro (10 kişilik gruplar için 6 avro) ): 5.000 metrekarede 5 asırlık spor tarihi, tüm disiplinlerden 45.000 nesne ve 400.000 belge aracılığıyla sergileniyor, bugünlerde ragbi tarihinin büyük takımlarına ilişkin özel bir sergi var, Olimpiyat hatıralarından oluşan muhteşem bir koleksiyon içeriyor. İnteraktif müze: Kendini hazır hisseden kişiler, bir dizi eğlenceli egzersizle fiziksel durumlarını yerinde test edebilir.</p><br>
<figure class="]https://www.repstatic.it/content/nazionale/img/2023/09/18/172537940-07aabbbc-d351-4e0b-ab31-c9c91bf1108c.jpg[/IMG]
Francesco Farioli, Nice'in İtalyan teknik direktörü

<img decoding="async" src="https://www.repstatic.it/content/nazionale/img/2023/09/18/172519630-12f1cad5-981e-427d-b4e9-188ac814b115.jpg" alt="
Francesco Farioli, Nice’in İtalyan teknik direktörü

“/>


Francesco Farioli, Nice’in İtalyan teknik direktörü